Årets reklambild är en tävling där det vinnande bidraget är den som bäst använt bilden som bärande idé i sin printannons.

Regler för att delta:
• Bara skarpa kampanjer får tävla.
• Bidraget ska ha producerats av yrkesmänniskor och vara godkända av uppdragsgivaren.
• Alla tävlande bidrag ska ha gått i medier under tävlingsomgången i Sverige, dvs under 2014.

Bidrag till Årets reklambild 2014 kan du anmäla här senast den 1 november


Vinnaren utses av en professionell jury som består av:
Petra Albrektson, ad Åkestam Holst, Patrik Brännfors, sales manager Getty Images, Lotta Mårlind, ad Garbergs, Jonas Frank, ad Saatchi & Saatchi, Josephine Wallin, ad King, Lina Elfstrand, ad DDB, Kalle dos Santos, ad Lowe Brindfors och Henrik Almqvist, ad McCann.

Prisutdelningen och vinnaren presenteras vid ett frukostseminarium den 4 december.

Program:
Kl 8.00-8.30
Frukost och mingel
Kl 8.30-9.00
"Globala trender inom visuell kommunikation"
Rebecca Swift, Global Head of Creative Planning istockphoto
Kl 9.00-9.30
Prisutdelning av Årets reklambild och Årets reklamlåt
Kl 9.30-10.00
Mingel

Tid: 4 december kl 8.00-10.00
Plats: Summit, Grev Turegatan 30 i Stockholm

Vill du gå den 4 december kan du anmäla dig här

Vid frågor kontakta Josefin Ekman