PROGRAM DEN 4 DECEMBER:
Kl 8.00-8.30
Frukost och mingel
Kl 8.30-9.00
"Globala trender inom visuell kommunikation"
Rebecca Swift, global head of creative på Getty Images. Rebecca driver globala forskningsprojekt kring visuell kommunikation och är en av talarna på Eurobest i Helsingfors 2014.
Kl 9.00-9.30
Prisutdelning Årets reklambild och Årets reklamlåt
Kl 9.30-10.00
Mingel

Tid: 4 december kl 8.00-10.00
Plats: Summit, Grev Turegatan 30 i Stockholm

Frukostseminariet är kostnadsfritt och vi bjuder på frukost.

Vill du gå den 4 december kan du anmäla dig här
Vid frågor kontakta Josefin Ekman

Årets reklamlåt är en tävling där det vinnande bidraget är den som bäst använt musik som bärande idé i sin reklamfilm, radiospot eller webbkampanj.
Regler för att delta:
• Bara skarpa kampanjer får tävla.
• Bidraget ska ha producerats av yrkesmänniskor och vara godkända av uppdragsgivaren.
• Alla tävlande bidrag ska ha gått i medier under tävlingsomgången i Sverige, dvs under 2014.

Juryn för Årets reklamlåt 2014: Molly Hartleb, regissör Folke Film, Johan Moraeus, Sony, Rebecka Osvald, copy Garbergs, Linda Elers, copy/cd M&C Saatchi, John Swartling, CD Swartling Produktion, Mats Lindahl, kreativ chef Delorean och Anna Hjalmarsson, vd Zenith Optimedia