Huvudmedia är film på tv och i digitala kanaler, men i kampanjen ingår även utomhus och liveevents på Centralstationen.

– Vi smygstartade i december genom att ge våra medlemmar möjlighet att prova på Online Training. Feedbacken från de som har testat är genomgående positiv, säger Sats Elixtas nordiska marknadschef Svein Optjernsberget i ett pressmeddelande.

Det var i oktober som Holy Diver vann upphandlingen för det nordiska Sats-kontot. En kund man tappade 2010 och tidigare samarbetat med bland annat Isobar i Oslo.

– Försäljningen har startat bra och med stöd av kampanjen räknar vi med att slå förra årets rekordsiffror, kommenterar Svein Optjernsberget.

Utöver de ordinarie träningsanläggningarna  kan kunderna också testa erbjudandet Online Training på Stockholms Centralstation där Sats Elixia har satt upp en skärm med formen av en jättestor smartphone. Under eventperioden visas träningspassen på skärmen och under utvalda pass deltar medarbetare på plats.

– Vi är mycket nöjda med filmerna och resten av kampanjen. Vi vann uppdraget i slutet av oktober och det känns fantastiskt nu när allt rullar ut i Sverige, Norge och Finland", säger Andreas Grimelund, vd på Holy Diver i en kommentar.

Sats Elixia driver 163 träningscenter i Sverige, Norge och Finland.

Arbetsgrupp

Uppdragsgivare: Svein Optjernsberget & Henrik Johansson

Byrå: Holy Diver
Produktionsbolag: Giants & Toys
Exekutiv producent: Christian Rehnfors
Producent: Carl Linder
Regissör: Robert Nylund
Fotograf: Ben Roux
Klippare: Stefan Ström
Ljudläggning: Johan Isaksson
Post: Gangsters
Stillbildsfoto: Antonia Steyn & Casey Crafford