PAMP lanserades under hösten av den före detta journalisten och redaktören Anna Sandahl. Copywritern Linnéa Gudmundson värvades från digitala byrån Dynamic Dog och duon fick en flygande start tillsammans. Nu byter byrån namn till co&co.

– Vi är två företag – en copywriter och en content creator – som gått ihop till ett bolag. Därför passar namnet bra, säger Anna Sandahl, vd och content creator på co&co.

Byrån tar fram sökmotoroptimerat innehåll till digitala kanaler och sociala medier – en kombination av storytelling, copywriting och content marketing. Från den första februari tar man in content managern och strategen Hans-Peter "HP" Öhman som närmst kommer från Symphony Telecas internationella Corporate Communications-kontor.

– HP är Hubspot-certifierad och sylvass på sociala medier och mätbarhet. Han har det helhetstänk kring digital kommunikation vi letat efter, säger Linnéa Gudmundson, delägare och copywriter på co&co i ett pressmeddelande.

– Det här kändes helrätt från början, säger Hans-Peter Öhman i en kommentar.