Under 2014 planade tillväxten ut för BBS Group som rymmer byråerna BerntzonBylund, Mindmakers PR, Wonderland Events och Social Minds. Men fjolåret innebar goda tider – och det bästa resultatet sedan starten år 2012. 

Enligt ett pressmeddelande landade den sammanlagda omsättningen på 52 miljoner kronor år 2015. Byråintäkten uppgick till drygt 37 miljoner och det samlade rörelseresultatet blev 7,3 miljoner kronor.
‐ BBS Group har vuxit fram över tid, en byrå i taget. Vi har växt organiskt och med våra kunder. Vi har varit mycket noga med att skapa byråer med en tydlig inriktning och hög nivå på det vi levererar. Vi får allt fler uppdrag där kunder efterfrågar flera av våra kompetenser och väljer att samla sina uppdrag hos oss, säger Joachim Berntzon som är en av tre delägare i en kommentar.

BBS Group bildades när Christina Saliba rekryterades som vd och delägare för Mindmakers PR. Tillsammans med Joachim Berntzon och Hans Bylund har hon byggt upp byrågruppen som nu sysselsätter 36 medarbetare. 
­‐ Vi har skapat en sund och stabil grupp med fokus på kundens affär och varumärke. Vi anpassar hela tiden vår organisation efter kundens krav och utmaningar och inte våra egna. Det tror jag varit nyckeln till framgång. Inget är heligt. Vårt resultat i gruppen bygger på hårt arbete och en stor dos prestigelöshet med världens bästa medarbetare, menar Christina Saliba.