Bon Relations delar lokaler med Swe reklambyrå i Stockholm och specialiserar sig på relationsmarknadsföring. Insikten bakom byrån är kundupplevelsen blir allt viktigare, och att den kan förbättras ur en rad olika perspektiv. 
– Vi behöver förstå det som är särskiljande för individen och utgå från mottagarens villkor, drivkrafter och behov, först då kan vi hitta anpassade lösningar och koncept. Jag har under många år jobbat väldigt nära kunderna och ser att det finns ett behov av nya sorters arbetsgrupper och sammansatta konstellationer av duktiga och drivna människor, med olika personligheter, bakgrund, kompetenser och erfarenhet, säger Cia Jonsson i ett pressmeddelande.

Hon kommer närmast från posten som vd för Narrow som haft SPP, Preem och Sickla Köpkvarter på kundlistan. Innan dess var hon vd på DM/RM-byrån Trackster. Med på tåget är också Frida Hemstad Ericsson och Lotta Karis

Ett av Bon Relations första stora uppdrag är att utveckla Akademibokhandelns nya medlemsklubb.