Gina Azaric har varit marknadschef på Tre i 13 år och då varit med att bygga upp bolaget från grunden. Nu senast var hon bland annat med och lanserade kampanjen ”Nu släpper vi musiken fri!” då operatören lyfte ut musiken ur surfmängden. Det var början på en helt ny varumärkesprofil för företaget. Nu lämnar Gina Azaric Tre för att anta nya utmaningar som marknadsdirektör på sminkföretaget Kicks med 240 butiker i Norden.

– Jag ser verkligen fram emot att vara med på KICKS fortsatta tillväxtresa och kunna bidra till att bygga Nordens ledande kosmetikkedja, säger Gina Azaric i en kommentar.

Hon har en bakgrund som marknadschef på Arla Foods och Lastminute.com. Gina Azaric utsågs två år i rad till Sveriges bästa marknadschef av Resumé.

– Jag är väldigt glad att ha rekryterat Gina till rollen som Director of Brand, Marketing and E-commerce för Kicks och ser framemot de kunskaper och erfarenheter hon kommer att tillföra. Gina känns helt rätt för den här rollen och jag är övertygad om att hon kommer att bidra till Kicks fortsatta utveckling, säger Pontuz Bjelfman, vd Kicks.