Tom Hedström tar över som marknadschef för Audi Sverige. Han kommer närmast från reklambyrån Åkestam Holst där han sedan tre år arbetat som kundanssvarig projektledare. I den positionen har han haft det övergripande ansvaret för Audi och känner redan till märket väl.
– Audi är ett otroligt starkt varumärke på den svenska marknaden, vilket jag självklart ser fram emot att fortsätta utveckla och förädla tillsammans med både nya och gamla kollegor. Vi har förtroendet och förväntningar från både våra återförsäljare och huvudkontoret att leverera kommunikation på den kvalitets- och innovationsnivå som är självklar i våra produkter, skriver han i ett pressmeddelande.

Tom Hedström är en av tre nya namn i ledningsgruppen på Audi och märkeschef Marco Schubert är nöjd med rekryteringarna
–Jag är glad över att välkomna en stark trio med gedigen kompetens till vårt team på Audi Sverige, säger han.

Tidigare har Tom Hedström jobbat på Saatchi & Saatchi samt Havas Worldwide. Han tillträder den 1 april.