I höstas startade den nya byrån Round & Round inom NOA-nätverket. Nu har de gjort klart med sin första externa förstärkning i form av art directorn Johanna Johansson från Lowe Brindfors. Hon har arbetat på byrån sedan hon tog examen från Berghs 2015. 
– Jag har alltid haft tekniska intressen utöver det vanliga. Det är en dröm att få leva ut dessa i jobbet och skapa värdefull kommunikation av det jag brinner för. Round & Round ger mig bra förutsättningar att utvecklas ännu mer och låter den riktiga nörden i mig få ta plats, säger hon i en kommentar. 

Hennes intressen för teknik och digital kommunikation var avgörande vid rekryteringen. 
– Jag och Hanna Björk (medgrundare, reds. anm.) träffade Johanna redan när hon gick på Berghs och slogs av våra egna begränsningar. När vi och de flesta andra sitter och funderar på hur vi ska hänga med i alla förändringar i branschen, satt Johanna där och funderade på hur hon skulle förändra branschen, säger Andreas Ullenius, executive creative director på Round & Round.

Nu består byrån, som placerar sig själva i skärningspunkten mellan reklam och pr, av sju personer. På kundlistan finns bland annat Björn Borg.