Det är en trio som kliver in på Grow för att stärka upp byråns erbjudande. Dessa är: 

Ebba Studt som senast varit Head of Communication på H&M Home, och tidigare ansvarat för nysatsningar som H&M Sport och H&M Beauty samt varumärkesutveckling för Monki och Weekday. Hon blir "head of transformation" på Grow. 

Carl Adam Frisk kommer närmast från Prime där han var Head of Digital. Han blir "head of stories" med uppdraget att utveckla och driva Growa kommunikationserbjudande med digitalinriktning.

Herman Kipowski som under ett antal år har drivit designprocesser på Grow får rollen som Design Director för design- och innovationserbjudandet Grow Experiences.

– På Grow mobiliserar vi oss nu med spetskompetenser inom strategi, design och kommunikation samtidigt som vi breddar ledarskapet. Vi har en uttalad multitalangstrategi som bygger på mångfald av kompetenser med globala erfarenheter. Våra senaste rekryteringar visar med tydlighet den ambitionen när vi nu stärker upp vårt erbjudande genom verksamhetsområdena Grow Transformation, Grow Experiences och Grow Stories, säger Elsa Victorin, partner på Grow, i en kommentar.