SF Media lanserade sin vinjettävling i fjol i samband med bioreklamens 90 års-jubileum i Sverige. Vinnare blev Röda Korsets Ungdomsförbund tillsammans med Honesty som som tog fram bidraget "Läxhjälpen". 
– Nedräkningen har betytt oerhört mycket för oss. Det finns så många människor som vill engagera sig men inte vet hur. Att vi syns och får den spridning vi fått med filmen gör att fler känner till oss och hittar vägar till engagemang, säger Marika Eriksson, generalsekreterare Röda Korsets Ungdomsförbund, i en kommentar.

Nu gör SF Media om tävlingen. Bidrag, i form av storyboard eller skissfilm, kan skickas in fram till den 20 maj och vinnaren koras i juni av en namnkunnig jury. I år deltar: 

Hanna Bellander, Kreatör Bloomy Advertising
Christian Heinig, Copywriter GmbH
Kalle Widgren, COO och Creative Director TBWA
Kim Buisson, Executive Producer Aspekt
Caroline Andersson, Art Director Åkestam Holst
Helena Eklund, Marknadschef SF Bio
Ted Johansson, VD SF Media.