Efter flera år som strateg på mediebyrån Starcom i London flyttade Isabella Salomonsson hem för att ta jobb på DigitasLBi. Men nu byter hon till contentbyrån Spoons Göteborgskontor. Där kommer Isabella att arbeta som digital strateg och hjälpa kunder som på olika sätt vill stärka sin närvaro på digitala plattformar.
– Ingen kundresa är linjär. Därför är det viktigt att vi finns i de ögonblicken kunden behöver oss – när den undrar över något, vill förstå mer eller rentav skryta lite. Vi måste alltid sträva efter att vara konsekventa i våra löften och leverera på dem, säger Isabella Salomonsson i en kommentar.

Ett viktig uppgift blir att få ihop alla kanaler och få dem att fungera ihop. 
– En av anledningarna till att jag sökte mig till Spoon var att här tänker man på hela resan; allt ifrån att engagera människor i deras vardag till att fånga upp dem med intressant innehåll i köpcykeln. Spoon har den perfekta blandningen av förståelse för innehåll, det digitala och kunderna för att kunna lyckas med detta, säger hon.