Richard Kylberg och Tomas Conradi.
Richard Kylberg och Tomas Conradi.
Foto: Pressbild.
Tomas Conradi var med och grundade varumärkesbyrån Differ, och har bland annat skrivit boken "Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar – en ny varumärkesagenda för företagsledningen". Nu går han alltså till designbyrån Blink.
– Tomas och jag har känt varandra i tio år. Han är en "brilliant misfit" precis som vi andra på Blink och bidrar både kreativt och strategiskt till vår kärnkompetens – kommersiell innovation med utgångspunkt från kundmötet, säger Richard Kylberg, grundare och vd på Blink, i ett pressmeddelande.

Tomas Conradi kommer in med stor erfarenhet och ska nu ta vidare idéerna från tiden på Differ.
– Mitt uppdrag är att bygga upp strategiteamet. Dels som ett eget nytt erbjudande, men även som en förstärkning av vårt kärnerbjudande; kommersiella designlösningar, kommenterar han.