Filmen Bodyguard med Kevin Costner och numera bortgångna Whitney Houston blev en storsuccé.

Naked drar nu igång en kampanj för it-säkerhetsföretaget Norton som gör att man att kan vinna sin alldeles egen Bodyguard:
– Kampanjen är ett annorlunda och engagerande sätt att påminna om behovet av skydd, där vi samtidigt manifesterar och förtydligar vår roll på nätet, säger Carolina Schattauer Ramno, pressansvarig på Norton i en kommentar.

Enligt företaget blir Bodyguarden en symbol för vad Nortons produkter egentligen står för - konsumentens datasäkerhet.

Tävlingen utgår från Nortons Facebook-sida och tre personer som gör den allra bästa ansökan vinner sin alldeles egen bodyguard under ett antal timmar i augusti.

Arbetsgrupp:
Norton by Symantec:
Martin Munkner, Sarah Wollin, Carolina Ramno

Naked:
Kundansvarig: Lovisa Sunnerholm
CD:
Fredrik Preisler
Kreatörer:
Erik Nordenankar, Filip Tydén
AD:
August Zachrisson
Regissör:
Giulio Musi
Filmproduktion: Social Club
Webbproduktion:
Klandestino