Nya kampanjen.
Nya kampanjen.
NK och Garbergs är igång med höstkampanjen.

Det ska bjudas på oväntade arrangemang, erbjudanden och överraskningar.Bland annat installeras en "Bjudomat" med små presenter och happenings i Ljusgården innanför huvudentrén, meddelar NK i ett pressmeddelande.

”Varuhuset vill inspirera sina kunder att vara generösa mot varandra och bjuda på sig själva. Målet är att få kunderna att känna att de kan ta ut svängarna. För den som vill ha inspiration och vägledning så är NK den självklara destinationen”.

Kampanjen släpps i samband med NK:s stora modevisning och kommer att synas i tunnelbanan, i annonser och i varuhuset.

Uppdragsgivare:

Nordiska Kompaniet
/ Karin Högman

Arbetsgrupp Garbergs

AD: Johan Wilde, Malin Von Werder

Copy: Per Forsberg, Johanna Reis, Rebecka Osvald

AD- assistent: Josephine Fahlstedt

Formgivare: Beatrice Sztanska

Produktionsledare: Cilla Beckeström, Elisabeth Philipsson

Projektledare: Jan Lindforss

Fotograf: Peter Gehrke / Adamsky

Stylist: Robert Rydberg / LinkDetails

Casting: Marcus Petterson / LinkDetails

Fotoproducent: Helena Modin Blomberg / Miine

Mediabyrå: Scream / Joakim Regheim

Repro & Retusch: Linjepunkt