Som vanligt är det Lowe Brindfors och FLX som ligger bakom reklamen som denna gång fokuserar på flexibilitet för privat- och företagskunder.

– Under hösten bygger vi vidare på vår position som den flexibla operatören genom att låta Sören och hans fru åskådliggöra flexibiliteten i våra tjänster, givetvis med humor och värme. Vi har fått väldigt positiv respons på sommarens reklamfilmer och har därför jobbat med att utveckla konceptet ytterligare för att lyfta det till nästa nivå, och det tycker vi lyckas med i höstens kampanj. Det ska bli spännande att se hur de nya filmerna kommer att tas emot bland våra kunder, säger Patrik Söder, Head of Brands på Telenor Sverige.

Kampanjen kommer att visas i TV, print utomhusreklam samt digitalt.

Arbetsgrupp

Lowe Brindfors
Copy: Niclas Karlsson
AD: Josephine Wallin
Projektledare: Johan Öhlin
Produktionsledare: Mikaela Rönnberg
Byråproducent: Sofia Bellini/Colony

FLX
Regissör: Måns Herngren
Producent: Simon Hernadi

Telenor:
Head of Brand & Communication: Patrik Söder
Brand & Advertising Manager: Johanna Andrén
Projektledare: Maria Bolin Lilja