Martin Deinoff som vice vd för Creuna berättar att det är viktigt att låta evenemang som detta ska vara frivilligt för att det ska fungera. På så vis behåller man lusten och gör vägen fri för nya idéer.

- Under braincampen kommer de anställda delas in i grupper oberoende av nationalitet och arbetsroll för att jobba med olika kund-case. Tanken är att öppna upp för nya perspektiv och idéer, säger Martin Deinoff.

Målet med workshopen är att förena nytta med nöje. De anställda ska ha kul samtidigt som företaget får nya fräscha vinklar på saker och ting. Det är en väldigt rörlig bransch så det är bra att få allas synpunkter på vad som händer.

–Vi lägger örat mot marken, säger Martin Deinoff.

Creuna jobbar med många stora varumärken, som ASSA ABLOY, Semper, Praktikertjänst, AstraZeneca, Fortum, Libero, Libresse och Stockholms Stad. Just nu är byrån aktuell med samarbetet med Friends Arena.