Per Schlingman.
Per Schlingman.
Foto: Resumé.
Utbildningen i marknadskommunikation är nu igång, och Berghs är mäkta stolta över de namn som de har lyckats attrahera som föreläsare i delkursen om strategisk planning.
– Vi är otroligt stolta över att så många föreläsare har tackat ja till de inbjudningar som gick ut under våren, det har varit ett pussel att få ihop allt under en komprimerad delkurs, men skam den som ger sig säger, Anna Hjalmarsson, kursansvarig på Berghs i en kommentar.

Vid sidan av Per Schlingmann finns det flera föreläsare med stark branschanknytning och som har lyckats göra sig ett namn som framgångsrika marknadsförare.

De ska föreläsa:
Per Schlingmann, Moderaterna
Carl Wåreus, konsult och tidigare vd DDB Stockholm
Thomas Brenemark, avgående vice vd på McCann
Cecilia Strandell, Absolut
Michael Hollesen, Toyota
Eva Lundström, SATS
Dan Landin, Coop
Amanda Undin, Customer Clinic
Johan Åhlén, SAS
Johan Ekelin, LynxEye
Erik Söderberg, Mindshare
Jessica Morales, DDB
Rasmus Bjurström, OMD/OMG