Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag21.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök


Data, processer och värdeskapande – här är strategin för framtidens marknadsavdelningar

Resumé insikt

Lyko, Kungliga Operan, Foodora, Blocket, Polestar och Unionen är varumärken som gjort avtryck med sin marknadsföring. Vi har tagit reda på hur finalisterna i Årets Marknadsavdelning arbetar för att skapa framgång internt och externt.

Innehåll från Acast

Innehåll som berör – därför bör podd stå i centrum för din branded content-strategi

Innehåll från Acast


Pr-konsulterna: Våra värsta tabbar i kontakten med journalisterna – och det lärde vi oss

Resumé insikt

Professor Jesper Falkheimer: ”Det är ett rollspel där båda sidor säger det som förväntas av dem.”

Marknadschefen måste lära av digital natives för att få mer inflytande