Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Det döende varumärket 2022 – vem överlever?

Varumärke

Alla vet att varumärken är viktiga men agerar så att de försvagas och dör. Eller kan det vara så att varumärken var ett 1900-talsfenomen? Resumé dyker ned i kaninhålet för att se vad som är värt att rädda.

Löneligan 2021

Här är byråerna som betalar högst och lägst lön (kika på den här listan innan du byter jobb)

Innehåll från Snapchat

Snapchat och julen hör ihop – så här når du din målgrupp bättre!

Innehåll från Snapchat


Berikad på distans – så har Eva Aggerborgs Åreflytt varit bra för kreativiteten

Design

Eva Aggerborg säger att under pandemin har livet bortom Stockholm gjort henne till en bättre människa och en bättre designer. Fler borde inse att platsen inte är avgörande för resultatet.


Därför behöver digitalbolagen investera i räckviddskanalerna – ”Massdöden av e-handlarna är nära”

Resumé insikt

Digitalt födda bolag har inte längre ett försprång – de måste börja investera varumärkesbyggande. Experterna Niklas Bondesson och Mats Rönne reder ut.