Annonsörer
10 faktorer som driver inhousetrenden – marknadschefens 10 största utmaningar
Publicerad: 8 november 2019, 11:44
Folksams Lena Strand, Trygg Hansas Emma Brandt Johnsson, Fanny Wallér på Länsförsäkringar och Elgigantens Camilla Everberg har olika strategier kopplade till inhouse.
Annonsörerna berättar hur de utvecklat sina inhousesatsningar under 2019 och vilka hinder som är svårast för att hämta hem en större del av affären nästa år.
Att samla delar av affären inhouse har i allt högre utsträckning gått från ett alternativ under en viss tidsperiod till ett strategiskt och långsiktigt val. Globalt är det stora och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.