Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

10 faktorer som driver inhousetrenden – marknadschefens 10 största utmaningar

Publicerad: 8 November 2019, 11:44

Folksams Lena Strand, Trygg Hansas Emma Brandt Johnsson, Fanny Wallér på Länsförsäkringar och Elgigantens Camilla Everberg har olika strategier kopplade till inhouse.

Annonsörerna berättar hur de utvecklat sina inhousesatsningar under 2019 och vilka hinder som är svårast för att hämta hem en större del av affären nästa år.


Ämnen i artikeln:

Digital marknadsföringInhouse

Att samla delar av affären inhouse har i allt högre utsträckning gått från ett alternativ under en viss tidsperiod till ett strategiskt och långsiktigt val. Globalt är det stora och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.