Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Annonsörer

10 faktorer som driver inhousetrenden – marknadschefens 10 största utmaningar

Publicerad: 8 November 2019, 11:44

Folksams Lena Strand, Trygg Hansas Emma Brandt Johnsson, Fanny Wallér på Länsförsäkringar och Elgigantens Camilla Everberg har olika strategier kopplade till inhouse.

Annonsörerna berättar hur de utvecklat sina inhousesatsningar under 2019 och vilka hinder som är svårast för att hämta hem en större del av affären nästa år.


Ämnen i artikeln:

Digital marknadsföringInhouse

Att samla delar av affären inhouse har i allt högre utsträckning gått från ett alternativ under en viss tidsperiod till ett strategiskt och långsiktigt val. Globalt är det stora och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.