Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Annonsörer

David Sandström om Klarnas Super Bowl-strategi: ”Det finns ett ganska tydligt recept”

Publicerad: 9 februari 2021, 14:41

David Sandström, marknadsdirektör på Klarna.

Om konsumenterna ska tycka att Klarna är ett av de mest intressanta varumärkena i USA så behöver bolaget synas i Super Bowl. För Resumé berättar marknadsdirektören om hur man följer upp satsningen och varför det inte går att ta ut svängarna.


Ämnen i artikeln:

KlarnaSuperbowl

Klarnas 30 sekunder långa reklamfilm med komikern Maya Rudolph var en av de mer uppmärksammade Super Bowl-filmerna på förhand. Varumärket var ett av bolagen som debuterade under söndagens final. Reklamfilmen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KlarnaSuperbowl

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.