Annonsörer
Här är storannonsörerna som ökar medieköpen – Resumé går igenom de viktigaste rörelserna
Publicerad: 24 november 2020, 15:23
Oktobersiffrorna visar att flera digitaliserade bolag går starkt framåt medan livsmedelsjättarna fortsätter att spara mediepengar. Resumé går igenom de mest intressanta förflyttningarna i medieinvesteringar från Kantar Sifo och sammanfattar förändringarna bland de största annonsörerna under pandemin (mars-oktober).
Signifikativt för medieinvesteringarna i oktober är att flera aktörer med uppbyggd digital infrastruktur går på offensiven när konsumenterna steg för steg har förflyttats längre in i sitt digitala beteende. Telia
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.