Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Annonsörer

Här är storannonsörerna som ökar medieköpen – Resumé går igenom de viktigaste rörelserna

Publicerad: 24 november 2020, 15:23

Oktobersiffrorna visar att flera digitaliserade bolag går starkt framåt medan livsmedelsjättarna fortsätter att spara mediepengar. Resumé går igenom de mest intressanta förflyttningarna i medieinvesteringar från Kantar Sifo och sammanfattar förändringarna bland de största annonsörerna under pandemin (mars-oktober).


Ämnen i artikeln:

AnnonseringVarumärkenMedieinvesteringarKantar Media

Signifikativt för medieinvesteringarna i oktober är att flera aktörer med uppbyggd digital infrastruktur går på offensiven när konsumenterna steg för steg har förflyttats längre in i sitt digitala beteende. Telia

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.