Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

Klarna om inhouse-strategin bakom Lady Gaga-kampanjen

Publicerad: 21 Februari 2020, 13:37

I förra veckan lanserade Klarna den globala kampanjen ”Get what you love” tillsammans med Lady Gaga och Bea Åkerlund.

Klarna tog fram kampanjen med Lady Gaga och Bea Åkerlund helt utan byråer. Marknadsdirektören David Sandström om varför man inte längre har någon fullservicebyrå och varför externa partners fortfarande är enormt viktigt.


Ämnen i artikeln:

David SandströmKlarna

Den globala kampanjen som lanserades i två steg under förra veckan ska sätta bilden av Klarna som en utmanare på den amerikanska finansmarknaden med ett rebelliskt budskap om rätten att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

David SandströmKlarna

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.