Annonsörer
Konsulter berättar inifrån marknadsavdelningarna: ”Största förändringen vi sett i den moderna handeln”
Kaperos Kaj Johansson och Peter Lundberg samt Olof Darpö på BCG har jobbat djupt inne i svenska marknadsavdelningar under ett halvår med coronapandemin. I den här artikeln redogör konsulterna sin analys kring: • Hur bolag maximerar e-handeln med marknadsföring • Inhousetrenden • Taktiskt/varumärkesbyggande • Byråsamarbeten.
Publicerad: 1 oktober 2020, 14:12
Svenska marknadschefer inledde ett nytt decennium med budgetar som inte var anpassade inför den nya verklighet som snart skulle inträda. Över några dygn ställdes förutsättningarna på ända, helt och hållet.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.