Annonsörer
Kry ökar medieinvesteringarna med 200 procent: ”Går snart in i ny fas”
Publicerad: 24 juli 2020, 08:41
Från vänster: Leo Heijbel, marknadschef på Doktor.se, Jonas Bäckström, marknadschef Min Doktor samt Janna Winroth, marknadschef Kry.
En vår präglad av social distansering har gett vind i seglen för nätläkarna, som ökat sina medieinvesteringar kraftigt och i vissa fall lagt om marknadsföringsstrategin. ”Nu går vi snart in i en ny fas i mycket av vår marknadsföring”, säger Krys marknadschef Janna Winroth.
De senaste åren har det dykt upp allt fler aktörer som erbjuder digitala vårdbesök, och mängden riskkapital som pumpats in i dessa bolag vittnar om framtidstron på branschen.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.