Annonsörer
Marknadschefer ser nya kundbeteenden och samspel mellan taktiskt och varumärkesbyggande
Ett nytt medielandskap för köparna och förändrade konsumentbeteenden under pandemin har banat väg för alternativa sätt att arbeta med både kampanjkommunikation och kundupplevelse. För Resumé berättar Meds, ICA, Hallon, Lyko och TUI om hur de upplever att pandemin satt kommunikationens plats på dagordningen.
Publicerad: 7 oktober 2020, 13:57
Kalle Eliason (Lyko), Josefin Lundmark (Ica) och Marika Baltscheffsky (Meds)
Förra veckan publicerade Resumé en längre artikel där managementkonsulterna Kaj Johansson och Peter Lundberg från Kapero samt Olof Darpö från Boston Consulting Group delade med sig av sitt arbete
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.