fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Annonsörer

Marknadschefer ser nya kundbeteenden och samspel mellan taktiskt och varumärkesbyggande

Ett nytt medielandskap för köparna och förändrade konsumentbeteenden under pandemin har banat väg för alternativa sätt att arbeta med både kampanjkommunikation och kundupplevelse. För Resumé berättar Meds, ICA, Hallon, Lyko och TUI om hur de upplever att pandemin satt kommunikationens plats på dagordningen.

Publicerad: 7 oktober 2020, 13:57

Ämnen i artikeln:

TUIMEDSIcaHallon

Kalle Eliason (Lyko), Josefin Lundmark (Ica) och Marika Baltscheffsky (Meds)

Förra veckan publicerade Resumé en längre artikel där managementkonsulterna Kaj Johansson och Peter Lundberg från Kapero samt Olof Darpö från Boston Consulting Group delade med sig av sitt arbete

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev