Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag23.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

Nu ska Bauhaus bredda bilden av varumärket: ”Vi har marginaler att utmana”

Publicerad: 24 februari 2021, 14:48

Bauhaus marknadsdirektör Johan Saxne

Med ökade medieinvesteringar och fokus på digitala kanaler lyckades Bauhaus fördubbla e-handeln under 2020. I år ska bygghandlaren ta en större plats i konsumentens medvetande. Marknadsdirektören Johan Saxne berättar varför i en längre intervju.


Ämnen i artikeln:

BauhausJohan Saxne

När människors tid i hemmen ökade såg fler och fler behovet av egna byggprojekt. För Bauhaus blomstrade affärerna. Under pandemin fördubblades e-handeln och marknadschef Johan Saxne bedömer att boomen för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BauhausJohan Saxne

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.