Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag25.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

Pandemin ökar kravet på omvärldsbevakning: Här är åtta inhousetrender hösten 2020

Publicerad: 19 Oktober 2020, 14:02

Telenors Vidar Hekkelstrand, TUI:s Lisa Rönnberg, Länsförsäkringars Fanny Wallér och Hornbachs Andreas Larsson.

Telenors Vidar Hekkelstrand, TUI:s Lisa Rönnberg, Länsförsäkringars Fanny Wallér och Hornbachs Andreas Larsson berättar om hur pandemin har påverkat deras inhousesatsningar. Ta också del av de viktigaste förändringarna från andra varumärken här.


Ämnen i artikeln:

UnionenVingLänsförsäkringarTelenorTUIKappAhl

Under pandemins inledningsskede gjorde flera experter på både global och lokal nivå analysen att en ny verklighet med ökad kostnadskontroll, datadriven marknadsföring och fokus på kundupplevelse skulle slå hårdare mot

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.