Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Annonsörer

Så har pandemiåret påverkat svenska inhousebyråer: ”Digitaliseringen har fått sig en dramatisk skjuts”

Publicerad: 14 december 2020, 14:16

Stark digitaliseringstrend, uppsägningar, tuffare vardag för inhousechefer och omprövad relation med den externa byrån. En färsk rapport tar tempen på hur svenska inhousebyråer mår efter nio månader med covid-19.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Redan i mars började spekulationer dyka upp kring pandemins vinnare och förlorare. Under 2010-talets senare år har flera svenska varumärken byggt upp ambitiösa inhousesatsningar. Inte minst inom branscherna telekom, e-handel,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.