Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

SEB går mot strömmen under coronakrisen: ”Vill vara så närvarande som möjligt”

Publicerad: 13 Juni 2020, 06:40

Tvärtemot många andra har SEB ökat sina medieinvesteringar under coronakrisen och lanserat flera kampanjer. Denna vecka har filmen Det är som mörkast före gryningen, som även ligger på bankens webbplats, börjat rulla på sociala medier i en ny kampanj.


Ämnen i artikeln:

New LandEkonomiSEBReklamfilm

– Vi sade väldigt tidigt i pandemin att vi verkligen skulle se till att vi finns för kunderna i bra och dåliga tider och ökade investeringarna och närvaron i alla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.