Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag25.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

Storannonsörerna som ökade och minskade mest 2019

Publicerad: 4 Februari 2020, 14:33

Elgigantens julkampanj, Willys ”Svinnsmart” och Bynks uppmärksammade kampanj med Kalle Moreaus.

Foto: Montage

Nyfiken på vilka varumärken som har gasat sina reklamsatsningar och vilka som dragit i handbromsen? Resumé har alla siffror för 2019.


Ämnen i artikeln:

BynkProcter & GambleSifo ReklammätningarMedieinvesteringarWillysElgigantenReklam

Utifrån Kantar Sifos reklammätningar har Resumé tagit reda på vilka annonsörer av Sveriges 100 största som ökat och minskat sina medieinvesteringar mest i absoluta tal under 2019. Se listorna längst

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.