Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Annonsörer

Storannonsörerna som ökade och minskade mest 2019

Publicerad: 4 februari 2020, 14:33

Elgigantens julkampanj, Willys ”Svinnsmart” och Bynks uppmärksammade kampanj med Kalle Moreaus.

Foto: Montage

Nyfiken på vilka varumärken som har gasat sina reklamsatsningar och vilka som dragit i handbromsen? Resumé har alla siffror för 2019.


Ämnen i artikeln:

BynkProcter & GambleSifo ReklammätningarMedieinvesteringarWillysElgigantenReklam

Utifrån Kantar Sifos reklammätningar har Resumé tagit reda på vilka annonsörer av Sveriges 100 största som ökat och minskat sina medieinvesteringar mest i absoluta tal under 2019. Se listorna längst

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.