Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

Storannonsörerna som ökat medieinvesteringarna – och varumärkena som sparar under coronakrisen

Publicerad: 27 Maj 2020, 13:24

Resumé har gått igenom medieinvesteringarna för Sveriges 500 största reklamköpare i mars och april och lyfter fram de mest intressanta förändringarna efter coronautbrottet. Medan många varumärkens strategi ligger i linje med förväntan rymmer listan också en hel del överraskningar.


Ämnen i artikeln:

KryCoronavirusetGlaxoSmithKlineMedieinvesteringarAnnonseringUnileverVolkswagenMSBProcter & Gamble

April var en månad präglad av tydlig inbromsning på den svenska reklammarknaden. Medieinvesteringarna förmedlade via Sveriges mediebyråer föll med 40 procent jämfört med samma månad i fjol. När Resumé tittar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.