Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Annonsörer

Uppstickarna som satsar i höst – och varumärkena som fortsätter dra ner medieinvesteringarna

Publicerad: 20 Oktober 2020, 14:09

Resumés genomgång av Kantar Sifos siffror visar att nysatsningar som Disney Plus, Mindler och Hellofresh gick på offensiven i september. Samtidigt fortsätter flera av bolagen inom dagligvaruhandeln och reseindustrin att ligga lågt.


Ämnen i artikeln:

DisneyICAMindler1177 VårdguidenUnileverKindred GroupMSBProcter & Gamble

Efter att sommarens sista månad visade en viss tillförsikt har hösten i stället inneburit ett tydligt bakslag för marknaden. Med ökad smittspridning i storstäderna är den fria rörligheten fortfarande begränsad

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.