Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Presenteras av Bohmans Nätverk
Bohmans ledare
Publicerad: 12 Maj 2017, 09:39
Thomas Kusoffsky, vd och marknadschef på Smarteyes möter Erik Haglöf, Bohmans Nätverks vd i en dialog om de tydligaste trenderna just nu. En av dem är att långa strategiprocesser har fått sin motpol i snabba kampanjer som kan behöva ändras dagligen, med nya yrkesroller som växer fram parallellt.
Thomas berättar även generöst om sina egna karriärval under drygt 20 år och vägen fram till rollen idag som marknadsinriktad vd, vilket visar styrkan i ett marknadsproffs som vd-kandidat mer generellt.
Smarteyes agerar på en marknad som allt mer rör sig bort från "vita rockar" till mode. Han listar även flera av byråvärldens största utmaningar, som bl.a. kokar ner till att förstå kundens affär och kundens kund ännu bättre.
Artikeln var ett annonssamarbete