Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Bohmans ledare

Presenteras av Bohmans Nätverk

Bohmans Ledare avsnitt 17

Publicerad: 1 Oktober 2018, 08:40

Från vänster Magnus Emilsson, Bonnie Roupé, Stina Liljekvist och Manyan Ng

Så bygger affärsänglarna sina nya varumärken


Den digitala omställningen vänder upp och ned på affärslogiken och gör att varumärken kan byggas i rekordfart med den rätta formeln, med både nya utmaningar och affärsmöjligheter för varumärkesägare och byråer.

I ett panelsamtal möter vi multi-entreprenören och affärsängeln Magnus Emilsson (Tradedoubler, NA-KD m fl) som berättar hur människor konsumerar mode, Bonnie Roupé som är grundare till kinesiska webbtjänsten Bonzun och Red Tee som korsade norra ishavet i segelbåt, Stina Liljekvist Chef Varumärke och Marknad för Skandia Norden samt den kinesiske rådgivaren Manyan Ng. Moderator Erik Haglöf, vd Bohmans Nätverk.

Artikeln presenterades av Bohmans Nätverk

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.