Byråer
ANR byter strategi och blir anr+1: ”Lägger till ytterligare en dimension”
Publicerad: 31 mars 2021, 12:51
Andreas Lönn, Anna Celay och Pontus Karlsson, delägare anr+1
ANR byter namn till anr+1 och har tagit fram en ny strategi där byrån hoppas få fler uppdrag inom hållbarhet. För att kunna göra omställningen öppnar delägarna upp för nya samarbeten och partners: ”Vi behöver vi stötta upp med annan spetskompetens där det behövs”, säger styrelseordföranden Anna Celay.
Ämnen i artikeln:
anr+12018 köpte Pontus Karlsson, Anna Celay och Andreas Lönn loss nätverket BBDO:s minoritetspost på 30 procent. Trion satte en plan framåt som oberoende byrå som de tänkte lansera under 2020.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.