Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Anrik mattillverkare väljer Spoilconcept

Publicerad: 4 September 2020, 09:20

Stockholmsbaserade Spoilconcept ska öka varumärkeskännedomen om Kasthall.


Ämnen i artikeln:

SpoilConcept

Designvarumärket Kasthall grundades 1889 i Kinna, och deras mattor och textila golv säljs i dag i 30 länder. Nu knyter de till sig PR-byrån Spoilconcept, som tidigare bland annat ansvarat för återlanseringen av Östermalms saluhall. Spoilconcept har också arbetat med kunder som Orrefors, Kosta Boda, Skultuna, Nationalmuseum samt Fotografiska.

Uppdraget beskrivs i ett pressmeddelande som ett långsiktigt samarbete inom PR och kommunikation, där Spoilconcept ansvarar för den svenska marknaden. Det inleds med  att kommunicera Kasthalls nuvarande kollektion. 

– Vi kommer tillsammans leda Kasthall in i framtiden och öka varumärkeskännedomen på den svenska marknaden, säger Magnus Fahlén, Sales & Marketing Director på Kasthall. 

Julia V. Caesar

Reporter

julia.v.caesar@resume.se

Ämnen i artikeln:

SpoilConcept

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.