Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Årets annonssäljare till Egmont

Publicerad: 9 april 2013, 07:02

Daniel Hamrin utsågs till årets annonssäljare 2012 och 2009. Han lämnar nu tjänsten som försäljningschef på FGP Media för att axla rollen som ansvarig för Creative Sales på Egmont Tidskrifter.


Ämnen i artikeln:

Egmont Tidskrifter

Daniel Hamrin har nära 15 års erfarenhet av annonsförsäljning. Han utsågs till årets annonsäljare år 2012 och 2009.

Daniel Hamrin tillträder tjänsten som ansvarig för Creative Sales på Egmont Tidskrifter per den 1 september.

–  Det ska bli otroligt kul och spännande att börja jobba för ett av  Sveriges största och mest lönsamma tidskiftsförlag och inte minst att få  utveckla företagets kreativa försäljning, säger Daniel Hamrin i en  kommentar.

Egmon menar att kreativa lösningar efterfrågas alltmer  på annonsmarknaden och att Daniels breda kontaktnät bland mediebyråerna  banar väg för en bra start på jobbet.

– Vi vet att våra kunder  söker kreativa lösningar i allt större grad och Daniel ska säkerställa  att vi fortsätter att utveckla våra kunders affärer tillsammans med dem,  säger Martin Lundmark, försäljningschef på Egmont Tidskifter i en  kommentar.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Egmont Tidskrifter

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.