Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Byråer med vikande guldäggstrend: ”Vi får en väldig revanschlust”

Publicerad: 19 maj 2021, 09:26

Mehrnaz Bejne på Garbergs och Johan Eghammer på Forsman & Bodenfors säger sig inte vara oroade av den vikande guldäggstrenden.

Forsman & Bodenfors och Garbergs är de byråer som tydligast haft sämre utdelning i Guldägget under de senaste åren enligt Resumés sammanställning över tävlingen. ”Att vi ska vara bäst på det är ett givet mål”, säger F&B:s vd Johan Eghammer till Resumé.


Ämnen i artikeln:

GuldäggetGarbergsForsman & Bodenfors

Om bara några timmar är det dags för årets Guldäggsgala, Sveriges största reklamtävling. Och även om galan i år hålls digitalt och på så sätt förlorar något av sin glamour

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.