Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Efterfrågar mer långsiktighet i eventbranschen: ”Behöver hitta en ny typ av affärsmodell”

Publicerad: 22 mars 2021, 14:25

Mathias Sjögren är creative director på kommunikationsbyrån Division.

Foto: Privat/Unsplash

Eventbyråerna behöver stå upp för långsiktighet – annars riskerar hela branschen att drabbas i längden. Det menar Mathias Sjögren, creative director på Division. ”Vi pitchar på samma uppdrag en gång i halvåret. Som bransch behöver vi prata om vilket ansvar vi bör ta för oss själva och våra kunder”, säger han.


Ämnen i artikeln:

StureplansgruppenEvent

Coronapandemin har på drygt ett år förvandlat en bransch som tidigare byggt lejonparten av sin verksamhet på fysiska event, till en helt digital verklighet. Numera arrangeras personalfester, produktlanseringar, galor och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

StureplansgruppenEvent

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.