Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Experterna: Så kan din byrå agera för att hjälpa kunderna genom coronakrisen

Publicerad: 17 Mars 2020, 14:54

Mats Fogelberg, vd på Primes affärsområde United Minds, Helena Westin, ordförande i Komm och Christina Knight, creative director på The Amazing Society.

Kan kommunikatörer och marknadsförare spela en betydelsefull roll i hanteringen av coronakrisen? De erfarna branschprofilerna Christina Knight, Helena Westin och Mats Fogelberg delar med sig av sin syn på hur byråerna bör agera för att fortsätta vara en viktig, kreativ partner till kunderna i det svåra läget.


Ämnen i artikeln:

Helena WestinCoronavirusetMats FogelbergUnited MindsPrimeKommChristina KnightThe Amazing Society

Att veta hur man som byrå ska gå tillväga för att bevisa sig som en viktig partner till företag i en kris är inte alltid det enklaste. I tuffare perioder

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.