Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 17 mars 2020, 14:54
Mats Fogelberg, vd på Primes affärsområde United Minds, Helena Westin, ordförande i Komm och Christina Knight, creative director på The Amazing Society.
Kan kommunikatörer och marknadsförare spela en betydelsefull roll i hanteringen av coronakrisen? De erfarna branschprofilerna Christina Knight, Helena Westin och Mats Fogelberg delar med sig av sin syn på hur byråerna bör agera för att fortsätta vara en viktig, kreativ partner till kunderna i det svåra läget.
Ämnen i artikeln:
Helena WestinCoronavirusetMats FogelbergUnited MindsPrimeKOMMChristina KnightThe Amazing SocietyAtt veta hur man som byrå ska gå tillväga för att bevisa sig som en viktig partner till företag i en kris är inte alltid det enklaste. I tuffare perioder
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.