Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Forsman & Bodenfors vinner Visit Sweden

Publicerad: 25 november 2020, 13:31

Framöver kommer Visit Sweden att fokusera på länder som Tyskland, Storbritannien, USA och Kina i marknadsföringen av Sverige.

Foto: Press

Forsman & Bodenfors blir ny varumärkes- och kommunikationspartner till Visit Sweden. Vad anbudspriset landar på är inte känt, men det har inte satts något tak vad gäller ersättningen till den vinnande byrån.


Ämnen i artikeln:

Visit SwedenForsman & Bodenfors

Visit Sweden grundades 1995 i syfte att locka turister till Sverige och stärka bilden av landet utomlands. Tidigare han tonvikten legat på att marknadsföra särskilda platser. Det ändras dock under

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.