Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Från Mindshare till ExB Mash

Publicerad: 6 november 2012, 06:58

Toffe Nathhorst

Foto: Pressbild.

Toffe Nathhorst blir ny media director på mediebyrån ExB Mash. Han kommer närmast från Mindshare och blir nu ytterst ansvarig för byråns medieaffärer med fokus på tv, webb-tv och digitala medier samt delvis print.


Toffe Nathhorst har ett förflutet inom media på TV4, MTV och Playad och  kommer närmast från en tjänst som tv-ansvarig och projektledare på  Mindshare där han jobbat de senaste två åren med några av byråns största  kunder, bland andra Stadium och Bauhaus.

– Jag och Toffe har tidigare jobbat väldigt nära varandra. Tillsammans  med Peter Wihlborg har vi nu ett "dream team". Vi känner alla varandra  väl och har därför mycket höga förväntningar på vårt kommande samarbete.  Både Toffe och Peter är representanter för professionalitet och sätter  alltid kunden i första rummet. Våra kompetensområden gör att vi för  närvarande är kompletta, men vi kommer naturligtvis se över ytterligare, säger Fredrik Talén, vd på ExB Mash i en kommentar.

På ExB Mash blir Toffe Nathhorst ytterst ansvarig för byråns  medieaffärer med fokus på tv, webb-tv och digitala medier samt delvis  print.

– Det känns otroligt kul att få bli en del av nya ExB Mash och den resan  som vi nu påbörjar. I den just nu mycket spännande och snabbrörliga  mediemarknaden ska vi med fokus på verklig medierådgivning och  affärskonsultation, inte endast medieförmedling och optimering, skapa de  bästa kommunikationslösningarna för våra kunder. Vi kommer ständigt  sträva efter att vara bättre än oss själva, säger Toffe Nathhorst.

Linus Fremin

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.