Byråer
Grebban siktar internationellt efter rekordår – här är framgångsreceptet: ”Blir en spets”
Publicerad: 8 maj 2023, 09:43
Anton Johansson, Grebban: "Vi ser att vi har ett spetsigt erbjudande även på en global marknad"
Foto: Pressbild
E-handelsfokuserade designbyrån Grebban gjorde ett rekordår och växte med 55 procent under fjolåret. Nu vill bolaget ta satsningen utomlands. För Resumé berättar vd:n Anton Johansson om strategin.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.