Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Hållbarhet blir alltmer affärskritiskt 2020 – så behöver byråerna rusta sig

Publicerad: 7 januari 2020, 15:23

McCanns Elin Hedensjö. Forsman & Bodenfors Silla Levin, Anna Celay ANR och Perfect Fools vd Ann Ystén.

Hållbarhet har seglat högt upp på agendan under 2010-talets slut. Hur väl står sig landets reklambyråer när varumärkens efterfrågan på insikter och kommunikationslösningar inom området ökar?


Ämnen i artikeln:

Hållbarhet

Med ett klimathot som blir alltmer uppenbart, med konsumentens ökade medvetenhet och kravbild har allt fler branscher börjat hantera hållbarhetsfrågan som en integrerad del av affären och existensberättigandet. Under 2019

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hållbarhet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.