Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag09.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Helsingborgs IF väljer Thorn

Publicerad: 7 Mars 2014, 15:08

Paul Myllenberg, klubbdirektör HIF, Bengt Thorn, creative director Thorn reklambyrå, Dan Palmsten, vd Thorn reklambyrå.

Helsingborgsbaserade reklambyrån Thorn blir ny exklusiv byråpartner och tar därmed över hela marknadsföringen för idrottsföreningen Helsingborgs IF.


Helsingborgs IF ska göra en kommersiell satsning och behöver därför tillföra nya idéer.

– Det här samarbetet ger oss en extra dimension, säger Paul Myllenberg, klubbdirektör på Helsingborgs IF.

I dag har Thorn 16 medarbetare och arbetar med företag som Catena, Cheapy bygghandel, STC Greenfood, Bra Invest och Vendelrestauranger.  

– Vi vill göra kommunikation som skapar delaktighet och tydlig gemenskap mellan spelare, ledare och supportrar, säger Bengt Thorn, creative på Thorn reklambyrå.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.