måndag29 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Hyllade Londonbyrån Uncommon etablerar sig i Norden

Publicerad: 23 maj 2023, 08:15

Uncommon blev etta i Adages A-List International Agency of the Year. Brian Schøler, Nils Leonard och Jonas Roth.

Foto: Uncommon

Uncommon rankades nyligen som International agency of the year av Adage. De säger sig vilja hjälpa varumärken som "gör skillnad". Nu tar de plats på den nordiska arenan.
– Många nordiska varumärken har glömt vikten av storytelling i det de gör, säger medgrundaren Jonas Roth.

Ämnen i artikeln:

MarknadsföringReklam

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se


En fråga vid en pitch som byrån Grey London deltog i för snart fem år sedan blev startskottet för Uncommon. Syftet var tydligt; bygga varumärken som folk önskade fanns. Sedan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev