Byråer
Hyllade Londonbyrån Uncommon etablerar sig i Norden
Publicerad: 23 maj 2023, 08:15
Uncommon blev etta i Adages A-List International Agency of the Year. Brian Schøler, Nils Leonard och Jonas Roth.
Foto: Uncommon
Uncommon rankades nyligen som International agency of the year av Adage. De säger sig vilja hjälpa varumärken som "gör skillnad". Nu tar de plats på den nordiska arenan.
– Många nordiska varumärken har glömt vikten av storytelling i det de gör, säger medgrundaren Jonas Roth.
En fråga vid en pitch som byrån Grey London deltog i för snart fem år sedan blev startskottet för Uncommon. Syftet var tydligt; bygga varumärken som folk önskade fanns. Sedan
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.